Re: NASK udusil Maloke

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_info.nask.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 10:58:18 MET DST

Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl) wrote:
: Piotr Zawicki <plz_at_news.nask.pl> wrote:

: : A przy okazji: czy Wy naprawde myslicie, ze NASKowi wszystko wolno ???
: Kamyczek do Twojego ogrodka: mam wszem i wobec napisac, ile forsy i za co
: usilowal zedrzec bezprawnie z mojej firmy wspomniany WARMAN/NASK?

: Leszek.

Mozesz najpierw mi napisac ? :-)

Nie ja jestem od oceniania polityki mojej firmy, ani nie jestem jej rzecznikiem
prasowym. Wobec tego nawet czytajac polipa i podobne listy staram sie
zachowac spokoj i milczenie.
Ale czasami po prostu nie wytrzymuje, gdy czytam o jakie bzdury oskarza sie
NASK (a WARMAN jest de facto czescia NASKu).

Tekst: "NASK zniszczyl Maloke" brzmi, i owszem, bardzo imponujaco i jest
dobrym momentem do zareklamowania jednego z ogolnopolskich providerow
inetu, ale IMHO mija sie z istota rzeczy. Maloka zostala wyparta z rynku
w drodze normalnego funkcjonowania firm uslugowych przez inne firmy
skupiajace sie na klientach komutowanych. I tyle. Kwota faktury, na ktora
powolywal sie niedoszly prezydent jest i owszem ogromna, ale zdarzylo
mi sie pracowac w firmie, ktora placila podobne sumy za sam rachunek
telefoniczny. Jest to po prostu kwestia rachunku ekonomicznego: co sie
komu oplaca. Nikt mi nie wmowi, ze p.Tyminski dotowal z wlasnej kieszeni
inet tylko ze wzgledu na dobro tego ostatniego.

To tyle na razie,
PLZ

: +============================================================================+
: | lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
: | My personal opinions are just mine. |
: | If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |

I tu niestety tez musze dodac, ze w prywatnych listach reprezentuje tylko
sam siebie.

| Piotr L. Zawicki NASK - WARMAN | |
| ul. Bartycka 18 | tel. (48) +22 6607602 |
| 00-716 Warszawa, Poland | fax. (48) +22 410047 |