Re: NASK udusil Maloke

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_info.nask.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 17:06:02 MET DST

Wsrod labiryntu nieczytelnych znaczkow,
Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net) napisal:

: Maloka była pierwszym providerem dla ludzi (rozumiem przez to - po cenach
: zbliżonych do amerykańskich). Być może PDi wystartowałoby równocześnie
: z Maloką, ale kiedy zgłosiliśmy się do NASK w 94 r. to pomysł żeby
: udostępniać usługi dla ludzi wzbudził ich zdziwienie i niedowierzanie,
: a poza tym uznali, że może im nie wolno nas podłączyć i na wszelki wypadek
: odesłali nas do Ministerstwa Łączności. Wiosną złożyliśmy pismo i już po
: 4 miesiącach (takie tempo! na zezwolenia telekomunikacyjne czekaliśmy pół
: roku) dostaliśmy odpowiedź potwierdzającą, że jednak wolno. Podobno takie
: pismo Stan Tymiński złożył po nas i dostał odpowiedź po miesiącu. Jeżeli

Nie do konca wiem, co bylo w roku 1994, ale w roku 1995 (i chyba teraz tez)
na prowadzenie uslugi pt. "udostepnianie dostepu do sieci rozleglej" potrzebna
byla zgoda Ministra Lacznosci. I nie jest to sprawa kaprysu/checi tylko
po prosu PRAWA, ktorego mozna nie lubic, ale szanujaca sie firma musi je
przestrzegac.

czego sobie i Panstwu zycze :-)
PLZ

--
| Piotr L. Zawicki    NASK - WARMAN  |                                       |