Re: z kamieniem w ręku .. (fwd)

Autor: Andrzej Kasperowicz (A.Kasperowicz_at_plymouth.ac.uk)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 22:30:35 MET DST

> : ale jesli chodzi o polipa, to go
> : zwykle czytam przez liste dyskusyjna (jesli akurat na to znajde czas ;)).
>
> Blad - jak sie zdarzy jakis drazliwy temat, to bedziesz plakal, ze nie
> mozesz nadazyc z kasowaniem listow. MSZ.

"Plakac" juz nie raz plakalem, ale dlatego ze nie nadazam czytac, a nie
kasowac - polip mi wchodzi do oddzielnego foldera (jedna z zalet pmaila :)), wiec
z innymi listami mi sie nie miesza. Musze tylko zwracac uwage, zeby miejsca
starczylo na dysku (przydzielili obszar malutki :(), bo inaczej pegasus glupieje
.
Czasem, rzeczywiscie do tych nagromadzonych listow wracam, ale rownie
czesto musze kasowac je bez czytania lub co najwyzej z czytaniem bardzo
wyrywkowym. :(

> To nie tak. To Twoj admin i Twoj problem - to Ty go przekonuj do zmian,

ok. sorry za zamiesznie... ;)
> jesli jakies zmiany sa konieczne. Ale chyba nie sa - bo przeciez chyba
> masz mozliwosc wyboru jakiego programu pocztowego uzywasz? (a jesli nie

W sieci jak to w sieci, nawet chodzacej pod windowsami (chyba na bazie
nowelowskiej...), jest pelno ograniczen dla przecietnego uzytkownika i raczej nic
poza swoim katalogiem zmienic nie moge, a katalog przydzielili maly
wychodzac z zalozenia (?!), ze to ma nie byc na programy, a jedynie pliki
niewykonywalne (dokumenty itd.). Ciezko wiec mi tam cos jeszcze upchnac.

To tyle.

Przynajmniej odnosnie newsow ten news-ascii.... wydaje sie czesciowo
rozwiazywac mi problem - dzieki. :)

Andrzej.