Re: z kamieniem w ręku .. (fwd)

Autor: Andrzej Kasperowicz (A.Kasperowicz_at_plymouth.ac.uk)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 16:57:13 MET DST

> A moge ja? Windows, a chocby i 3.1, nie maja tu nic do rzeczy -
potrzebny
> jest program, ktory potrafi poprawnie obslugiwac naglowki MIME - w
> szczegolnosci jesli jestes daleko od Polski i nikt tam u Ciebie nie
mysli
> o instalacji jakichkolwiek fontow narodowych, to dobrze dzialajacy
program
> wyswietli Ci listy ogonkowe bez polskich liter.
>
> Takich programow bedzie coraz wiecej, a jak na razie masz do
wyboru:
> - dla poczty: Pegasus (jest wersja pod MSW) i MS Exchange
> [...]

Uzywam pegasusa pod windows, ale wersje 1.0 (twierdza, ze
pozniejsze nie sa kompatybilne i nie moga przez to przeniesc
wszystkich adresow studentow i pracownikow (?)) i mi w tej chwili z listu
kloczka wyswietlalo np. zamiast a~ - 1, l~ - 3, s~ - 6f, z~ - ? itp., itd.

> Jesli nie mozesz uzyc ktoregos z tych programow, to skorzystaj z
serwera
> news news-ascii.agh.edu.pl.

Dzieki, za rade, o tym nie wiedzialem, ale jesli chodzi o polipa, to go
zwykle czytam przez liste dyskusyjna (jesli akurat na to znajde czas ;)).

Mam zatem prosbe, wyslij do postmaster_at_plymouth.ac.uk lub do
gbouch_at_plymouth.ac.uk (bo to chyba szef tego kramu) list
wyjasniajacy, co i jak trzeba zrobic, zebym mogl czytac polskie litery,
albo zeby chociaz mi je zamienialo na bezogonkowe; ze swej strony
oczywiscie, tez do nich wowczas jakis list wystosuje.
A najlepiej wszyscy, *ktorzy macie cos w tej sprawie do powiedzenia*,
cos do nich wyslijcie (po angielsku rzecz jasna), czasem ilosc tez
wywiera pozadana presje. :) Tylko nie wysylajcie im jakichs smieci, bo
bede mial nieprzyjemnosci.

Dzieki

Andrzej Kasperowicz