Re: z kamieniem w ręku .. (fwd)

Autor: Andrzej Kasperowicz (A.Kasperowicz_at_plymouth.ac.uk)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 14:51:19 MET DST

> Stan taki zapewne bjdzie mia3 miejsce jeszcze do6f d3ugo o ile nie
> podejmiemy wszyscy zbiorowego wysi3ku zmienienia tej sytuacji, tzn. nie
> zaczniemy konsekwentnie u?ywac tego? standardu (ISO) na codzieq i to
> WSZJDZIE (w poczcie, news-ach, www, dokumentach w sgml, TeX-u,
LaTeX-u, w
> irc-u i innychmo?liwych miejscach).

Powiedz mi moj kloczku mily ;), jak ja, maly, biedny zuczek mam przekonac
tych angielskich konserwatystow, zeby mi na calej sieci zalozyli taki a nie
inny standard pl liter - wierz mi to niewykonalne! (juz pare razy do roznych
rzeczy probowalem ich namowic... :() Wiem, ze jestem w mniejszosci, ale do
licha nie dyskryminujcie tak od razu ludzi, ktorzy sa chwilowo zagramanica, a
nie maja wlasnych komputerow, z ktorymi by sobie mogli robic co chca.
Twoj tekst z pl literami naprawde ciezko mi sie czytalo (ze wzgledu na brak
takowych na moim ekranie). BTW korzystam tu zwykle z sieci windowsowej
(3.1).

> Od dzisiaj bedj wytyka3 wsystkim na new-ach i w poczcie prywatnej,
> publicznej brak polskich liter :-).

Prosze bardzo - tylko zrob to po angielsku, z porzadnym uzasadnieniem (i
najlepiej opisem co i jak zrobic...), zebym to mogl przeslac do jakiegos
tutejszego postmastera. :)

> "Ludzie nie maja problemsw, tylko sobie sami je stwarzaj1"

No wlasnie jeden dla mnie stworzyles, wrrrr.... ;( :)

Andrzej.