Re: Klopot z Netscape NEWS i ISO

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 10:14:55 MET DST

Przemyslaw Basiak <przemekb_at_inet.com.pl> wrote:

>Nie moge sobie poradzic z takim problemem. Pod Netscape NEWS nie moge
>poprawnie odczytywac listow pisanych z polskimi fontami ISO. Po
>przegladarka zmieniam sposob dekodowania i wszystko w porzadku, a pod
>newsami nic takiego nie pomaga.
Niedorobka w Netszkapie. Nic nie poradzisz.
>Przy okazji w jaki sposob mam pod Win95 pisac z polskimi fontami ISO ?
>Prosze o wskazowki.

Potrafie tego dokonac, ale wymaga to dzialania programu
przechwytujacego osluge klawiatury (np. Polkeyb) i oczywiscie
zainstalowania czcionki ISO.

1. Wybrac czcionke ISO
2. W programie obslugi klawiatury zdefiniowac sposob kodowania
polskich znakow w ISO (o ile go nie ma) i wybrac to kodowanie. Kody
liter sa dostepne na Polskiej Stronie Ogonkowej.
3. Mozna pisac!
4. Powrocic do ustawien standardowych (CP1250).

Michal Sobkowski
msob_at_ibch.poznan.pl
IBCh PAN Poznan