Re: win95 i TPNET

Autor: Tomasz Kosinski (tomkos_at_infoservice.com.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 12:47:10 MET DST

Maciek Uhlig wrote:

> To rowniez obserwuje w Katowicach. Tyle ze nie rzadko, ale czesto.
> Czasami jest tez tak: cisza, pojawia sie "witamy w Internecie", cisza,
> pojawia sie kawalek naglowka TPSA, cisza i rozlaczenie.

U mnie w Trojmiescie dziala bez zarzutu. Jedynum ograniczeniem jest to, ze
musialem ograniczyc szybkosc modemu w ustawieniach Win95 z 57000 na 38000. Na
tej pierwszej modemy sie nie dogadywaly (ciekawe dlaczego?)

Tomasz Kosinski 	tomkos_at_infoservice.com.pl
InfoService S.A. 	http://www.infoservice.com.pl
80-336 Gdansk 		tel. +48(58)523911
Czyzewskiego 38 	fax. +48(58)523121