Re: win95 i TPNET

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 16 Jul 1996 - 15:12:25 MET DST

On Tue, 16 Jul 1996, Łukasz Kwapień wrote:

> Mam problem.
> Laczac sie tpnet za pomoca programu dial-up networking bardzo czesto,
> zamiast zgloszenia sie serwera na ekranie pojawiaja sie dziwne robaczki.
> Czasami skuteczne polaczenie udaje mi sie osiagnac dopiero za np. 10
> razem.
> Czy ktos moze wie jak rozwiazac ten problem?

Takie same (i inne tez) objawy wystepuja w Katowicach. Pisalem kiedys o
tym prywatnie do Konrada, ktory mnie zapewnil, ze niebawem problemy
znikna. Niestety, minal miesiac, a klopoty mam nadal. Stad tez przestalem
korzystac z numeru TPSA, bo nie widze potrzeby placenia im za nic.
Obserwuje sobie tylko, co sie dzieje i po tym mailu widze, ze nie za
dobrze.

Ciekawe, jakie sa doswiadczenia innych polipowiczow.

Pozdrowienia,

Maciek