Re: Uruchamianie aplikacji z poziomu pliku html.

Autor: Przemyslaw Basiak (przemekb_at_inet.com.pl)
Data: Fri 12 Jul 1996 - 10:28:09 MET DST

Marek Ulanowski wrote:

> W moich stronach html czesto mam opis roznych plikow typu .DOC lub .XLS.
> Jaki jest najprostszy sposob, aby taki link automatycznie odpalal Worda lub
> Excela?

To jaki program bedzie odpalony po odebraniu pliku .DOC, czy .XLS zalezy
tylko od klienta. Powiniem on miec zdefiniowana helper aplication, jaka
to ma mozliwosc pod Netscape - niestety dziala to tylko w gronie
uzytkownikow uzywajacych Windows. Uzytkownicy innych platform jezeli
naprawde chca ogladac pliki z tymi rozszerzeniami musza zaopatrzyc sie w
odpowiednie plug-in'y (co jest mozliwe dla Windowsowcow takze). Dla
plikow *.XLS dostepny jest plug-in Formula1, dla plikow *.DOC chyba o
czyms takim nie slyszalem (co nie oznacza, ze czegos takiego nie ma)

--
    88 88   88 888888 888888
       888  88 88       88     Przemyslaw Basiak