Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Grzesiek Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 00:43:08 MET DST

Tomasz Kloczko wrote:

[...]

> Cierpliwosci, cierpliwoci ... o to sie modlic dla tych co maja przekonywac.
> Apropo cierpliwosci. Moze gosciu w pewnym momenci niezdzierzy i mu sie
> znudzi klikac poraz kolejny i zacznie sie rozgladac za tym co mu mowil, ze
> mozna zupelnie inaczej i bez ciaglego klikania :-).
>
> kloczek

> "Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
> Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl

Co ma klikanie do wartosci systemu? Interfejs graficzny dobra rzecz, ja bez
x-win czulbym sie teraz jak bez reki. Niezaleznie od wszystkiego, MS w tej
chwili zaczyna sie w pewnych obszarach poprawiac - kupili licensje Sybase
na MSQL Server i jest to kawalek dobrego software'u. Wypuscili NT 4.0, ktore
wzbudza duze zainteresowanie - mowia mi ludzie ze jest duzo stabliniejsze
od ich innych produktow, bezpieczne (lubelska TP S.A. wewnetrzna siec
rozlegla oparla na NT glownie ze wzgledu na bezpieczenstwo), podejscie do
standardow, na przykladzie HTML/SGML/HTTP, wyraznie ewoluuje w dobra strone
(w przeciwienstwie do Netscape'a).

--
Grzesiek Staniak
gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl