Re: MS a polskie literki

Autor: Artur Jaroszek (artur_at_mimuw.edu.pl)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 16:54:12 MET DST

Piotr Karocki wrote:
> ale to my chcemy kupowac produkty Ms a nie Ms nam sprzedawac... :)
>
> --
> Piotr Karocki,
> mirror maintainer,
> Academic Computer Center
> "CYFRONET", Cracow, Poland
> http://www.cyf-kr.edu.pl/~yskarock
JOJ!
Kto chce KUPOWAC produkty MicroSyfa ?
Ja na pewno nie chce...
Produkty MicroSyfa to mozna najwyzej sobie przegrac od kumpla
za frico jak sie kupi PC do domu... (jesli ktos chce miec
dodatkowa partycje DOS)
Od razu dodam ze ja PC nie mam i zakupu nie planuje...
Produktow MicroSyfa nie uzywam , nie uzywalem i ...
mam nadzieje ze uzywac nie bede...
Pozdrawiam ;-)
A.

*     Artur Jaroszek     *          mailto:artur_at_mimuw.edu.pl          *
*  Instytut Informatyki  * http://www.mimuw.edu.pl/Artur/Artur.p.html  *
*         MIM UW         *               irc-nick: Artur               *