Re: TICKET NASK.960702.1632 OPEN+CLOSE: wezel Warszawa (WARMAN)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 14:50:03 MET DST


>>>>> "Michal" == Michal Krzeminski <mike_at_uucp.polbox.com.pl>:
    Michal> On 4 Jul 1996, Hubert 'huber' Janczak wrote:
>> A mnie nawet nie przeprosili za "prace konserwacyjne"
>>
>> PS:zeby choc cos bakneli na postmaster_at_sggw.waw.pl .. ale
>> nic. cisza

    Michal> Moze nie maja aktualnego waznego adresu? Ja podczas jednej
    Michal> z rozmow telefonicznych zostalem o niego zapytany i od
    Michal> tego czasu dostaje zawiadomienia e-mailem. Choc wyslanie
    Michal> na postmastera w wypadku braku takowego nie bylo by zlym
    Michal> pomyslem.

  Owszem, moze by i nie bylo. Nadal jednak uwazam ze grupa
pl.internet.komunikaty jest doskonalym miejscem na oglaszanie tego
typu rzeczy. Zwroce tez uwage, ze w ten sposob o awariach i
planowanych pracach moga sie dowiedziec wszyscy zainteresowani a nie
tylko hostmaster/postmaster w konkretnej domenie. Czesto ludzie Ci po
prostu nie maja _czasu_ zawiadomic uzytkownikow/klientow.

  To jak, kiedy zobacze pierwszy ticket od WARMAN na
pl.internet.komunikaty ?

pozdrawiam,

-- 
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:58:22 MET DST