Re: local.pl (bylo: Cwany odsylacz do ftp)

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 20:32:42 MET DST

In article <4rip7c$4gh_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> js_at_uci.agh.edu.pl
(Jaroslaw Strzalkowski) pisal:

] Zamiast tego na kazdym DNS'ie tworzy sie domene local (albo local.pl -
] niewazne), ktora ma sie _nie_propagowac_ (to chyba da sie zrobic?) a w
] niej wpisuje sie takie nazwy jak irc, w3cache, news, itp.
  ---
  Teraz nie moge sprawdzic (i nie wiem w jaki sposob to zalezy od wersji
  nameda), ale moje doswiadczenia z takim rozwiazaniem sa negatywne.
  Juz od dawna w swojej domenie mam zdefiniowany rekord MX dla domeny
  *.bitnet. Sprawa jest na tyle "lokalna", ze na sasiednim komputerze
  ktory korzysta z resolv.conf juz tego nie widac. Do tego stopnia
  "lokalna", ze nie przenosi sie na secondary nameserever dla tej
  domeny...

  Do tego celu zostala przeznaczona cala klasa adresowa, E bodaj.
  Przeznaczona nie do adresowania komputerow, ale uslug wlasnie.
  Wydaje mi sie, ze nie zostalo to nigdzie zrealizowane i juz pewno nie
  bedzie. IPv6 juz tuz tuz...

  Wojtek