Re: wspoluzytkowanie PC obslugujacego mail na bazie POP-a

Autor: Bohdan Horst (nexus_at_irc.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 13:45:51 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

> [...]
> Windows 95, protokol POP) chce kilka osob korzystac z programu obslugujacego
> poczte elektroniczna.
> korzystania z indywidualnych dyskietek do przechowywania wiadomosci.

> Ja uzywam Eudory Light, przez zapisanie jako osobnych ikon (w Win3.11)
> linii startu tego programu ze specyfikacja katalogow roboczych
> uzyskuje sie rozdzielenie kilku uzytkownikow.
> Oczywiscie musza miec oni osobne konta na jakims serwerze pocztowym
> obslugujacym POP3.
>
> Sprawa jest dosc przejrzyscie opisana w pliku readme.txt (bodajze)

przepraszam, niech mnie ktos poprawi, jesli sie myle, ale od kiedy w
golym windows sa prawa dostepu ? kazdy ma dostep do calego dysku i moze
czytac co chce - a jesli dobrze zrozumialem pytanie to wlasnie chodzilo
o "bezpieczenstwo" czyli o to by ktos nie mial mozliwosci (pominmy
etyke) czytania cudzych listow ... rozdzial na katalogi poprawi tylko
organizacje ale bezpieczenstwo to chyba cos innego

pozdrawiam

--
/ irl: Bohdan Antoni Horst | e-mail: nexus_at_irc.pl  \
\ irc: Nexus | http://iflx.physd.amu.edu.pl/~nexus /