Re: Pogaduszki z modemami podlaczonymi do CISCO.

Autor: Maciej Lopacinski (MLOPACI_at_gazeta.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 17:59:56 MET DST

> Male pytanko: Czy ktos wie, czy jest mozliwe pogadanie sobie z modemem
> (za pomoca komend 'AT') w sposob interktywny (nie przy pomocy
> chat-scriptu) z CISCA 2500 (IOS 10.x, podlaczenie przez interface'y
> Async)? Jak do tej pory nie udalo mi sie nic na temat w dokumentacji
> CISCA znalezc...

telnet na port 2000 + numer modemu, dla 2501 aux to port 2001

|                                      |         Maciej Lopacinski |
|                                      |     Dzial Telekomunikacji |
|                                      |          Gazety Wyborczej |
|                                      |       tel. (+4822) 401481 |
|                                      |    M.Lopacinski_at_gazeta.pl |