Re: MS i teoria P.Karockiego

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 18:33:38 MET DST

majewski_at_chop.swmed.edu (Wladyslaw Majewski) wrote:

>Maciek Uhlig odpwiedzial:

>No coz, wobec autorytetu Macka poddaje sie...
>Zla opinia o EE jest bardzo rozpowszechniona wsrod
>warszawskich "specow", ale byc moze ma ona zwiazek raczej
>ze wspolpraca tej wersji z Netware niz jej samodzielnym dzialaniem.

Jezeli chodzi o wspolprace sieci WWG z Netware, to probowalem
EE i PL - zadna nie chodzila dobrze. Natomiast jesli masz na
mysli wspolprace z dyskami sieciowymi, drukowaniem, komunikatami
itp, to u mnie wszystko dziala dobrze (o tyle, o ile u M$ w ogole
cos moze dobrze dzialac ;-) ) - EE jest nieco lepsze od PL.
Mam VLM-y 1.20B i wszystkie patche od Novella - bez nich
to rzeczywiscie qpa zimna...

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl