Re: tpnet - opis sieci

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 22:44:50 MET DST

On Mon, 24 Jun 1996, Grzegorz Mielcarek wrote:

> W sumie pewnie nie tylko mnie to interesuje, ale jak wyglada siec
> tpnet pod wzgledem ilosci portow (modemow) dostepnych dla userow w
> poszczegolnych miastach, gdzie znajduja sie centra dostepowe.
Lista miast jest pod
http://www.tpnet.pl/tpnet/komutowany/komutowany.html
W kazdym z nich jest jedna "farma PPP" majaca 40 portow poza
Warszawa gdzie sa trzy "farmy" i Krakowem gdzie jest jedna ale za to z
80cioma portami.
> Ostatnio troche probowalem z tego korzystac i wygladalo to
> kiepsciutko.
Powinno juz byc dobrze, przynajmniej dla polaczen po Polsce (jutro,
pojutrze powinno wreszcie ruszyc 2Mb do Stanow - nareszcie usunieto bledy
na laczu).
Chetnie dowiem sie gdzie cos jest jeszcze skopane i w jaki sposob.
Pozdrawiam.
                                Konrad