Re: Terminale internetowe (Bylo: Re: Co to za koszmar???? I

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 15:01:54 MET DST

Dnia 21 Jun 96 o godz. 11:06, Grzegorz Bodaszewski napisal(a):

> PC tez mozesz przeciez nieco upodobnic do terminala -
> wyrzucajac/odlaczajac flopy na przyklad. Wszystkich problemow
> to oczywiscie nie zalatwia, ale student nie bedzie przynajmniej
> mial w co wlozyc zawirusowanej dyskietki. Ten problem wystepuje
> rowniez w domenie COM (w mniejszej skali co prawda, bo student
> to specyficzny gatunek czlowieka ;-) ) - moj kolega z Katowic
> wlasnie poblokowal wszystkim flopy w setupie i zabezpieczyl
> go haslem, ja tez zastanawiam sie nad takim posunieciem u siebie.

Mysmy byli przewidujacy... ;-)
Kupilismy do naszej sieci komputery bez flopow... ;-)
A teraz musimy je wkladac, bo mamy studentow podyplomowych, ktorzy pisza w
domach np. prace zaliczeniowe w Pascalu, i jak przyjezdzaja na zjazd to chca
to gdzies wlozyc i odczytac... I tak zle i tak niedobrze... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl