Re: tpnet.pl

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 19:57:57 MET DST

szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol) wrote:

>Nie tak dawno, gdy na polipie ukazalo sie stanowisko PSI w sprawie
>dostepu do Internetu oferowanego przez TPSA (anonimowego, bez
>jakiejkolwiek autoryzacji), niektorzy dyskutanci uznali, ze PSI robi
>z igly widly. Oto pierwsze plony owego dostepu:

[...]
anonim>>nie
anonim>> dlatego, ze sie was boje, tylko dlatego ZE GO NIE MAM,
anonim>> BO DZWONIE DO INTERNETU NA NUMER TPSA.

Sluchaj, ale podobne wypociny w tym samym stylu wysyla na
ta sama liste niejaki warr, ktory zdaje sie ma NORMALNE konto.
Ja np. bardzo ciesze sie z bezplatnego PPP w TPSA, bo czasami
uzywam go, kiedy 'zatnie sie' Telbank - przedtem zdarzalo sie,
ze z powodow technicznych bylem off-line. Moim zdaniem udowodniles
tylko, ze grupa pl.soc.seks przyciaga bydlo tak, jak swiatlo swiecy
przyciaga owady.

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl