Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manifest

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_cassandra.sggw.waw.pl)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 11:12:22 MET DST

> SunOS ma ps -x, ktory podaje wszystkie procesy na mnie, biednego
> uzytkownika, niezaleznie, czy z terminalami, czy crony, czy cokolwiek
> HP-UX ma ps, ktory ma ps -f, ale podaje mi tylko procesy zwiazane z tym
> konkretnym tcsh i potomnymi (xterm etc) a nie WSZYSKIE moje.

man ps

Nie mecz juz tego F1 bo i tak nie poda Ci wspanialej [pomocy w stylu:
Cos nie dziala zadzwon do servisu 0-011-505515525

PS: Administrator i nie wie ze ps ma opcji wiecej niz liter w alfabecie ?
Fajnie tam macie ...
Mam siedmioletniego braciszka moze byscie go zatrudnili jako admina ?

         Slawomir 'Cwaniak' Sidor Centrum Informatyczne SGGW, Warszawa