Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manife

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 19:43:02 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: Dnia 19 Jun 96 o godz. 12:45, Szymon Sokol napisal(a):

: > Wlasnie, ja tez lubie, kiedy gdzie bym nie usiadl, mam do dyspozycji
: > moje ulubione narzedzia. Dlatego wlos mi sie jezy na glowie zawsze,
: > gdy musze usiasc do jakiegos PC (poza moim wlasnym):
: >
: > C:\> grep Novell *
: > Bad command or file name
: >
: Jezeli ten PC mial instalowanego "na malpe" Turbo Pascala ("na malpe", tzn.
: dokladnie wg wskazowek programu instalacyjnego) to "grep" powinno zadzialac.
: No tylko fakt ze trzeba napisac "*.*" a nie "*" ;-)

He, he. A skad ja mam wiedziec, czy mial, czy nie? A jesli, to czy ten katalog
jest w sciezce? Tak jak napisalem: siadam sobie do *czyjegos* PC i
taka wydaje komende. I klops! A jak siade do *czyjegos* Unixa, to
raczej malo jest prawdopodobne, abym dostal:
grep: Command not found.
A podobno te Unixy to takie, kazdy inny... ale to mowil czlowiek,
ktory sie przed chwila wykazal swoja znajomoscia *podstaw* Unixa,
wiec co ja w ogole glowe zawracam.

--
                     Szymon Sokol -- Network Manager
 U   U M   M M   M   University of Mining and Metallurgy, Computer Center