Re: Co to za koszmar???? IGNORE

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 19:35:22 MET DST

Szymon Sokol wrote:
> Kpisz? Co ma, rozwijam, AMERICAN National Standards Institute do
> srodkowoeuropejskich literek?
to, ze Win posluguje sie normami ANSI.
nie wiem, co ma ANSI do polskich literek, wiem, ze maja norme ANSI-1250.
i wlasnie nia posluguja sie Win jako CP1250.
nie kpie, sprawdz sobie!

> : Owszem, zacznijmy wymagac od Ms Pl uczciwego traktowania klienta, oraz
> : tego, by przy polonizacji produktow ich nie psuli.
> : ale nie narzekajmy na produkty Ms jako takie, bo moze faktycznie to
> : dziala w wersji orginalnej?
> MOZE? Chcesz powiedziec, ze TY - entuzjasta tychze - tez nie wiesz
> tak na pewno, czy one w ogole dzialaja w jakiejkolwiek wersji? :->
to ty raczej zakladasz, ze na pewno nie dziala bez sprawdzenia.
ja sprawdzalem, i WIEM, ze dziala.
to ty powinienes dopuscic do siebie przypuszczenie, ze bledy moga
nieistniec w wersji oryginalnej (a przynajmniej w takiej ilosci :))

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,