Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manifest

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 19:06:33 MET DST

Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
[..]
: > laczu stalym, wiec narzedzia oraz systemy ktorych uzywa sa scisle wymuszone
: > poprzez to, co robi.
: chcialbym miec Internet po laczu stalym. i Win by mi sobie z tym poradzilo,
: nie bylbym ZMUSZONY uzywac Linuxa.

Ja czegos tu nie rozumiem. Jezeli win by se z tym poradzilo to dlaczego
bylez ZMUSZONY uzyc Linux-a?

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl