Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manifest

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 18:28:19 MET DST

Grzegorz Bodaszewski wrote:
> Ja bylbym gotow dac duzo wiecej niz 78 USD - tylko zeby jeszcze
> sie nie wyp.... co chwile jak ten Twoj przyklad. I musi byc po
> polsku z uwagi na malo 'zeuropeizowanych' userow.
Program musi sie porozumiewac po polsku czy wystarcza polskie litery?
Jesli to pierwsze, to bardzo mi przykro, nie znam sposobu, choc znam
wiele prob :(
bij MsPl, choc to i tak niewiele pomoze, bo oni sami nie wiedza, co
sprzedaja; a sam Ms tez bezsilny.
wlasnie mi przyszlo do glowy:
 zalozmy konkurencje MsPl - robmy polonizacje produktow. nie bedziemy
ich przy tej okazji psuli, bedziemy mogli wprowadzac ISO czy cokolwiek
ktos wymysli, i jeszcze (po dwu tygodniach..) bedziemy POTRAFILI
sensownie odpowiadac na pytania uzytkownikow... a jako, ze jest ich
duzo, i duzo kupuja, bedziemy mieli duzo pieniedzy :)

> Przy okazji: skad cena 78 USD, czy to 'edukacyjna' ?
nie, bo to byloby nielegalne - ja nie jestem EDU z zadnej strony, a Cyfr
nie kupi, bo nie lubi (jakby kupil, to moglbym do domu sobie zabrac, bo
tak stanowi licencja Ms).
dla ulatwienia zgadywania podam, ze Win95 mam za $17, i za tyle samo
MsPlus.

> p.s. Nie obraz sie za 'ciecia' - zalety Office Pro znam
> i jestem do nich przekonany, bo mam toto i uzywam,
to jest ktos, oprocz mnie, na tej liscie, co to uznaje zalety Office
Pro? Wielkie dzieki, odetchnalem z ulga... :)

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,