Re: manifestacja...

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 11:45:16 MET DST

arkadiusz w. jezowski (tzkee_at_psych.uw.edu.pl) wrote:
: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl) wrote:

: : > : Tak, jedynym, ale dla kradzionego softu. Za pieniadzie jest wybor systemu.
: : > ok. mam duzo pieniedzy. co proponujesz?
: : Kup sobie, co Ci potrzebne =)

: wlasnie sie pytam co mam kupic.

Na tym polega glowna roznica miedzy uzytkownikami W* i U*, ze pierwsi sie
pytaja "co masz bo moze mi sie to przyda?", a drudzy "czy masz cos takiego
bo jest mi to potrzrbmne?".
To podejscie pierwszej grupy powoduje powstawanie np. takich dziwolagow jak
nielegalne CDR z dziesiatkami programow w wersji instalacyjnej, ktore
ludzie raczkujacy w swych kontaktach z komp. kupuja z powodow czysto
kolekcjonerskich.

Powiedz jakie masz potrzeby, a na pewno nie jedna osoba na tej liscie
doradzi Ci w doborze odpowiedniego oprogramowania. Potem zobaczysz ile na to
powinienes wydac pieniedzy. Dla kompletnego rozeznania podobne pytanie
mozesz rzucic na pl.*.pecet z prosba o programy pod W* (info, cena itd).

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl