Re: Co to za koszmar???? IGNORE

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 09:54:23 MET DST

Szymon Sokol wrote:
> Tfy, tfy, mnie chodzilo o to (to jest tez odpowiedz dla Piotra
> Karockiego), ze wypluwam z tego Write (moze to sie nie tak nazywa?
> Nie zaden Word, tylko takie badziewie, co przychodzi z Wondowsami i
> siedzi w Accesories) tekst ASCII. Bez zadnego formatowania. Tylko ze
> z polskimi literkami. Z Worda bodajze mozna Export MS-DOS Text
> zrobic. No i co, bede mial tekst z polskimi literkami CP1250. Nie
> potrzebuje Write zeby to ogladac, ale potrzebuje Windows.
zalezy od konfiguracji.
export MS-DOS text stosuje translacje ANSI na podana strone kodowa.
w czasie instalacji pakietu Zecer pytal sie on, czy w DOSie mam Mazovie
czy 852, i instalowal odpowiednia tabelke.
kazdy, kto chce, moze napisac taka tabelke rowniez dla ISO. tyle, ze nie
napisze tego Windowsiarz (nawet jak potrafi, bo na co mu) ani Unixiarz
(chcialby, ale nie umie ani nie ma odpowiednich dokumentacji).

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,