Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manifest

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Tue 18 Jun 1996 - 18:40:42 MET DST

On Tue, 18 Jun 1996, Piotr Karocki wrote:

> wg mnie CZAS administratora, ktory musi on poswiecic np. na oswajanie produktow
> Unixowych (chocby i polskie literki), jest znacznie CENNIEJSZY niz taki jeden PC za
> te 20 czy 30 milionow. zgadza sie, w Cyfr dyrekcja ma inne zdanie na ten temat; moze
> dlatego, ze srednie zarobki sa tu EDU, czyli znacznie ponizej sredniej krajowej (ja
> mam np., trzy lata pracy po studiach, 450zl. tak wiec owszem, taniej zatrudnic
> kolejnego czlowieka, niz kupic PC).

Ja staralem sie "oswoic" windos. Niestety - nie udalo mi sie, nadal nie
mam tam podstawowych narzedzi, jakie mam pod unixem. Na dokladke ostatnio
powiesily sie podczas.... zamykania (!). Ze sie wieszaja, to sie juz
przyzwyczailem, ale zeby nie umialy sie nawet zamknac.. =)

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/86.3 ==