Re: manifestacja...

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Sat 15 Jun 1996 - 23:06:25 MET DST

Slawomir> Poza calym dobrem, ktorego nie neguje, znajdz pod linuxa:
Slawomir> cos w rodzaju Worda (TeX jest fajny, nie powiem..) oraz taka
Slawomir> ilosc.. gier :) Znajdz mi takze odpowiednik PhotoShop'a lub
Slawomir> chocby PhotoStylera. Nie ukrywam, ze w domciu wlaczam
Slawomir> komputer w trybie 'dos' zamiast 'linux' tylko do tych trzech
Slawomir> rzeczy (do tej drugiej co prawda nie bardzo mam czas :( ),

__Kupiles__ sobie do domu PhotoShopa, Worda i wielka ilosc gier pod
windoze?

  MJ