Beza light - chyba zrobilem

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 14 Jun 1996 - 21:50:51 MET DST

Skonczylem to godzine temu, wiec pewnie jeszcze cos trzeba bedzie
poprawic, ale w sumie jest to bardzo proste, wiec mimo mojego balaganiarstwa
moze dzialac. W kazdym razie u mnie dziala, a serwer mam dosc duzy - jak kto
nie wierzy, niech sprawdzi:

     http://www.agh.edu.pl/

ogladane spod Lynx'a nie ma polskich liter, a nie spod Lynx'a ma.
A jesli masz przegladarke WWW, ktora obsluguje Cookie (np. Netscape 2), to
mozesz sobie wybrac przkodowanie np. pod CP1250 - w tym celu musisz wejsc do:

     http://www.agh.edu.pl/plset.html

jak wybierzesz jakas mozliwosc i wrocisz gdziekolwiek na serwer
www.agh.edu.pl (moze byc potrzebny reload z shiftem), to dostaniesz to
co lubisz.
Beza light potrafi jeszcze opcjonalnie udostepniac w ISO teksty trzymane na
serwerze w CP1250 (patrz wczesniejsza dyskusja na pl.comp.ogonki).

Calosc (zrodla z opisem i plikami pomocniczymi; niestety zrodla sa nie
postaci paczki do patchowania, ale razem z calym Apache) mozesz wziac z:

     http://www.agh.edu.pl/pub/network/infosystems/www/apache/bezal.tar.gz
lub:
     ftp://ftp.uci.agh.edu.pl/pub/network/infosystems/www/apache/bezal.tar.gz

Milego uzywania.

Aha, przypominam - Beza light to tylko proste rozwiazanie tymczasowe ktore
warto miec dopoki nie upowszechnia sie przegladarki przekodowujace.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow