Re: nie wiem...

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sun 02 Jun 1996 - 04:29:46 MET DST

>Jakie sa polecenia w "telnecie","ftp","mailu".
>Szczegolnie jak sciagnac pliki z ftp i z servera m=08=08=1B[Cg=08mojego=
 dystrybutora=20
>internetu.
> AArek
Hi AArek

komend ftp i maila nie znam - do kozystania z tych uslug wystarczaja mi
programy z ktorych korzystam - WS_FTP do ftp - pokazuje zdalne i twoje
katalogi w niby menedzeze plikow; WinQVT/Net v.3.9 do telnetu; Eudory do=
 poczty.

FTP
get file1 file2
wez plik o nazwie file1 i sciagnij na swoj komputer i nadaj mu nazwe file2
pamietaj ze serwrach unixowych duze i male litery sa rozroznialne
oraz w nazwie moze wystapic kilka kropek i miec duza dlugosc.

put file1 file2
odwrotnie do get

hash
wlacz/wylacz pokazywanie na ekranie ile pliku juz przetransmitowano
 jeden hash = zwykle 1KB

bin
wlacz tryb przesylania binarnego - lepiej tego uzyj jak zciagasz ZIPy
asc
wlacz tryb ascii

BTW najlepiej kup sobie ksiazke (naprawde nie zartuje)
  Internet dla opornych tom I (tom II jest raczej dla tych co maja W3x

rjz