Re: ARCHIE (Bylo: Gdzie zrodlo XXX (tu wstawic odpowiednia nazwe))

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Fri 31 May 1996 - 17:24:54 MET DST

Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl) wrote:
: Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: [...]
: : to i ja cos dorzuce, dlaczego na icm archie wyswietla pliki (datowane na
: : ilestam lat do tylu) ktorych nie ma?? jesli to wina ftp site'u ktory ma
: : nieaktualny ls-lR to moze wywalic go z listy bo jest do niczego ...
: To raczej wina nieudolnej administracji naszego archiego :-(

Jezeli ktos skasowal ten plik to archie dowie sie o tym dopiero po
nastepnym przeszukaniu. A pliki ls-lR chyba nie sa niestety uzywane,
tylko wolany jest ls.

: O protokole wymiany informacji miedzy serwerami archie napisze,
: gdy bede mial troche wiecej czasu.

Chetnie poczytam. Z tego co wiem to protokoly sa bardzo prymitywne.
Marzy mi sie przesylanie skompresowanych diffow plikow ls-lR. Moze
daloby sie podczepic taki mechanizm rowniolegle do istniejacych...

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
                            Proxy, cache, compress!!!