Re: Transmisja audio z Sejmu

Autor: Wladyslaw Majewski (majewski_at_chop.swmed.edu)
Data: Wed 29 May 1996 - 18:18:31 MET DST

Maciek Uhlig wrote:

> [...]

No coz, jest godzina 11.00 w Dallas, a wiec 18.00 w Warszawie.
Byc moze obrady juz sie zakonczyly, ale ja tu odbieram zero pakietow,
choc amerykanskie i kanadyjskie stacje radiowe retransmitowane przez
realradio odbieram za znakomita jakoscia - mam lacze o efektywnej
przeplywnosci w dzien ok. 1 MB/s, uwzgledniajac typowy ruch na uczelni
majacej przylacze 34 MB/s oraz wydajnosc lokalnej galezi sieci i
lokalnego routera - a wiec jesli te pakiety wychodza poza Polske, to cos
powinno dotrzec?

Mam wiec prosbe: czy nie mozna by najciekawszych fragmentow obrad
nagrywac i retransmitowac po zakonczeniu obrad dla rodakow z innych
stref czasowych? Bylalby to znakomita propoganda Internetu i spraw
krajowych wsrod Polonii!

I drugie pytanie: czy ktorys z serwerow polonijnych nie moglby ustawic
reflektora rektransmitujacego te obrady po tej stronie oceanu, by nie
obciazac bez sensu lacza transkontynentalnego?

Wladek