Re: TPNET a PPP

Autor: Tomasz Kosinski (tomkos_at_infoservice.com.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 15:50:02 MET DST

Konrad Plich wrote:

> Jest to pomysl na usprawnienie, ale podstawa idei naszych farm
> dostepowych jest ich masowa dostepnosc.
> Obecny interfejs z tekstem wyjasniajacym co zrobic jest tu chyba
> najlepszy dla nowicjuszy, uzywajacych np. manual login z Trumpeta.
> Pozdrawiam.

I tak i nie - wymaga docelowo jakiegokolwiek skryptu. Uzywajacy Win95 nie sa
zmuszenie do wypelniania zadnych okien terminalowych. Dla trumpetowcow mysle,
ze mozna bylo by rozpowszechnic pusty skrypt. Mysle, ze dla poczatkujacego
uzytkownika lepiej jest jak wpisze numer - i nic wiecej nie bedzie musial
robic. Tekst wyjasniajacy i tak nie jest wystarczajacy dla uzytkownika
poczatkujacego!

Inny problemik:
Podlaczalem do TPNET Macowca z MacTCP. Problemem okazalo sie te, ze login
jest "username : " a nie "username :". Uzytkownik za kazdym razem wpisywal
albo spacja za malo albo spacje za duzo w sowim oknie MacPPP (spacji na
koncu linii nie widac). Mysle, ze inni uzytkownicy tez moga to przegapiac

Pozdrawiam
Tomek

Tomasz Kosinski tomkos_at_infoservice.com.pl
InfoService S.A. http://www.infoservice.com.pl
80-336 Gdansk tel. +48(58)523911
Czyzewskiego 38 fax. +48(58)523121