Re: Transmisja audio z Sejmu

Autor: mpokul (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 11:00:34 MET DST

On Wed, 29 May 1996, Maciek Uhlig wrote:

> Odpalilem. Mam lacze do swiata 128 kB. Jakosc jest rewelacyjna. Bardzo
> dziekuje za realizacje transmisji. Mam nadzieje, ze to juz tak zostanie
> na stale.
>
> Przydalby sie obok porzadek obrad Sejmu.
>
> Pozdrowienia,
>
> Maciek Uhlig

Czesc,
Ciesze sie niezmiernie!!! To powinno dzialac na 14.4. Ja sprawdzalem z
domu przez modem. Na razie mam licencje taka tymczasowa na 5
uzytkownikow. Mam nadzieje ze kupimy na stale.

Z porzadkiem obrad jest klopot: rano go ustalaja a nie ma kto tego
wprowadzic do WWW. Ale przekazalem swoim szefom - moze cos zmodyfikuja w
obiegu informacji.

Marek Pokulniewicz