Re: 0w202122, zolwie, slimaki i tym podobne

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 17:55:26 MET DST

On Tue, 28 May 1996, Jacek Piskozub wrote:

> Wspominalem juz gdzies, ze predkosc transmisji TPSA <--> NASK jest wrecz
> tragiczna. Oto dowod (posredni, traceroute z mojego instytutu w
A ja na lamach polip dokladnie juz wyjasnialem co jest powodem takiego
dzialania. Zapchane lacze 64k. Sytuacja poprawi sie natychmiast po tym
jak w Warszawie uda sie polaczyc ze soba pare kabelkow pod miastem.
Licze ze jutro ale zycie bywa okrutne ...
> Czyli na razie nie skorzystam z tej uslugi (nawet za darmo). >
Ze wstydem przyznam ze na dzis to sluszna decyzja.
Pozdrawiam.
                                Konrad