Re: Uwaga - Falszywe listy !!! ( off-topic)

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_edusoft.com.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 08:17:23 MET DST

Piotr Senator (senator_at_idsserv.waw.ids.edu.pl) wrote:
: Pragne poinformowac, ze od pewnego czasu na kilku listach
: dyskusyjnych pojawily sie falszywe listy podpisane moim imieniem i
: nazwiskiem. Tresc owych listow byla czest wulgarna i sprzeczna z moimi
: pogladami.
[itd]

: Jednoczesnie zwracam sie z prosba o wszelkie informacje o
: pojawianiu sie listow podpisanych mooim nazwiskiem co do ktorych moga
: miec Panstwo watpliwosci. Najpewniejszym sposobem potwierdzenia
: wiarygodnosci listu jest przeslanie mi maila.
: Jezeli chodzi o zawartosc merytoryczna falszywych listow -
: prosze ja ignorowac. Prosze rowniez pamietac, ze ja NIGDY nie uzywam
: wulgarnych slow.

Wspolczujac klopotow chcial bym zwrocic uwage, ze zastosowanie podpisu
kryptologicznego wykonanego przy pomocy PGP umozliwia udowodnienie, ze dany
list pochodzi w istocie od osoby wymienionej w podpisie.

--
I Andrzej K. Brandt I SP5WCA I andy_at_mimuw.edu.pl I   andy_at_edusoft.com.pl   I