Re: (none)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 17:17:41 MET DST

In article <199605220754.JAA04937_at_cassandra.sggw.waw.pl>,
Slawomir Sidor <cwaniak_at_cassandra.sggw.waw.pl> wrote:
>A slyszal o General MIDI ?

Moze i slysal , ale mnie obchodzi to ze jak sobie puszcze mida na jednym
albo na drugim to insze. hint- synthetizer specific instruments

>Tak .. ale nie bedzie to juz General :)
no wlasnie, a modulu to zaadna roznica.
A poza tym cze jest player na sun/Solaris/Irix (player do midow bo do modow
jest).

ALex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user
system administrator at eris.phys.uni.torun.pl  | finger fot PGP & Geek Code