DZIENNIKARZ: Re: TPSA i providerzy BEZ KONCESJI

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 20 May 1996 - 16:49:16 MET DST

Forwarduje z listy DZIENNIKARZ (dlaczego tam?) odpowiedz Marka Cara w sprawie
"TPSA i providerzy"
J.R.
------- Forwarded Message Follows -------

At 14:34 20.05.96 +0200, Jarek Rafa wrote:

>Z tego co wiem TPSA NIE ma zamiaru zakladac kont. Tzn. ma, ale nie sama,
>tylko w porozumieniu z niektorymi providerami, ktorzy beda to faktycznie
>robic (podobno czesc umow juz podpisano), po 50 zl miesiecznie za konto!

Jest to cena, jaka za otwarcie konta pobiera NASK. Polpak ma podpisana ze 2
lata temu umowe z NASK, wiec oferuje to, co moze w porozumieniu z NASK i w
cenie NASK.

I tu wlasnie leza pieniadze, o ktore toczyc sie bedzie walka pomiedzy TP SA
a providerami !

Uklony - Marek Car
http://www.pol.pl/~car