Re: gdzie wpadaja te pakiety ???

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_pse.pl)
Data: Wed 15 May 1996 - 09:11:54 MET DST

Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl) wrote:

: In article <Pine.SOL.3.91.960514102843.28063D-100000_at_helios.cto.us.edu.pl>, muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl (Maciek Uhlig) writes:
: >Nie jest przejawem profesjonalizmu myslenie typu: nie stac nas na dwa
: >lacza, a jak to jedno jedyne padnie, no to trudno. Niech sobie ludzie
: >czekaja tydzien, az naprawimy.

: No, jezeli chodzi o scislosc to sa dwa, a uruchamia sie trzecie...
Tak, wlasnie ostatnie dwa dni chodzilismy na tym jednym do Wiednia.
Trzecie bedzie i mam nadzieje ze przynajmniej na krotka chwile _umozliwi_
sensowna prace w Internecie.

: > Tak wlasnie polityka NASK rzutuje na obraz Polski w
: >swiecie. I wcale tego nie zmieni uruchomienie Bog wie kiedy kolejnego
: >satelity.

: A co Twoim zdaniem zmieni? Jakie masz propozycje? Jak beda finansowane?
: Nie zrozum mnie prosze zle: nie chce tu grac roli obroncy NASK.
: Denerwuje mnie tylko troche jak ludzie mowia "ma byc lepiej, ale glupi
: X nie chce nam lepiej zrobic". Tak zgadzam sie, ma byc lepiej.
: Ale nie uwierze ze to przez glupote X-a, dokad nie zobacze ze ktos ma lepsze,
: PRAKTYCZNIE WYKONALNE rozwiazanie.
Wiesz, mnie malo obchodzi jak ma byc to zrobione. Moja firma placi
NASK ogromne pieniadze za Internet, i jak widze takie teksty to cisna mi sie
na usta slowa nieparlamentarne. To nie jest klub krotkofalowcow (no offense
intended).

Malo ze _praktycznie_ jest jedno wyjscie na swiat, ktore juz wielokrotnie
dawalo popalic (czuje to bardzo, gdyz codziennie jest w firmie potrzebny
kontakt z USA), to NASK ogranicza sie wylacznie do publikacji ticketow
w news, nawet slowa wyjasnienia powodow awarii post factum.

Wracajac do twoich uwag - co stalo na przeszkodzie rok temu nawet zamiast
jednego lacza 2 Mbps do Sztokholmu zrobic dwa po 1 MB w roznych kierunkach?
Lacze Wiedenskie istnieje ze tak powiem ze wzgledow historycznych,
w przypadku padu Szwecji (nie) zapewnia transport poczty z opoznieniem rzedu
6-16 godzin. Ktos sie wykazal brakiem wyobrazni - wielokrotnie sygnalizowalismy
problem NASKowi juz ponad 1,5 roku temu i zawsze zapewniano nas ze lacze jest
niewykorzystane i wiecej nie potrzeba. Nie sadze zeby nowe lacze do USA
rozwiazalo sprawe na wiecej niz kilka miesiecy.

--
Regards
 (ab)