Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 14:02:31 MET DST

Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: > A to juz rozumiem skad tak wielkie bezpieczenstwo baz PESEL w PL :(
: > 1/2 kg plynu przezroczystego jako cena uzyskania dostepu...
: jak znasz konkretne przyklady (a nie tylko 'ludzie tak mowia') to daj
: znac, ale juz emailem prywatnie. jesli nie wiesz nic konkretnego, to,
: prosze, nie siej plotek.

Owszem, znam konkretny przyklad. I co z tego? Co mam Ci napisac?

: a jesli uwazasz, ze podlaczajac siec PC (kazdy bez flopa, np) przez SNA
: gateway zmiejszasz security (a nie tylko koszty) wzgledem takiej samej
: sieci z TN3270, to ktorys z nas nie zna sieci.

A co mnie obchodzi jakas siec PC czy SNA, nie mowiac juz o 3270...

--
Greetings,
                                                KHC