Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_cassandra.sggw.waw.pl)
Data: Fri 10 May 1996 - 14:12:22 MET DST

> Oni pewno rewiduja wchodzacych, szukajac broni, twardzieli, wolnych
> flopetek...

Moze maja odpowiednio silna lampe Roengenowska i kazdy wchodzacy musi
przejsc obok niej :))

Pokaze cala wnoszona bron .. wykryje zawczasu gruzlice.
A dyskieteki sie nikomu nie przydadza.
(Nie wiem tylko czy twardziel nie jest na to odporny)

I jeszcze jedna kozysc .. zamiast wieszac "Zakaz Fotografowania"
puszczamy przez to wychodzacych. :))

         Slawomir 'Cwaniak' Sidor Centrum Informatyczne SGGW, Warszawa