Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Tomasz Kosinski (tomkos_at_infoservice.com.pl)
Data: Thu 09 May 1996 - 14:29:59 MET DST

Slawomir Sidor wrote:
> Porownojesz siec Win do sieci Novell ? Fajnie ...
> Widziales obie ? A moze cos wiecej niz widziales ?

Ja tam wole instalowac NT-Servera ( a instalowalem i Unixa i Novella).
Nawiasem mowiac NT robily m.in. gacki od VMS-a.
Jest natomiast istotna roznica miedzy zwykla siecia Windows -a siecia oparta
na domenie NT. Mniej wiecej taka jak miedzy Personal Netware a pelnym
serwerem.

> Teraz to sie tylko zapytam:
> Jest jakis DNS pod Win ??

A i owszem, kilka. Nawet na tzw. resource kit do Win NT.