Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Tomasz Kosinski (tomkos_at_infoservice.com.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 16:21:00 MET DST

> Nie wie, jak byly liczone ww. statystyki. Ale jesli po prostu z
> wszystkich akcesow do wszystkich plikow, to w oczywisty sposob (jak
> znakomita wiekszosc tego typu statystyk) sa skrzywione na niekorzysc
> tekstowych browserow. Proste: strona z 10 'inline images' to tylko
> jeden akces lynxem i 11 akcesow netscapem.

To prawda. Ciekaw jestem jakie sa statystyki podlaczen u providerow (moze
ktorys sie odezwie). Cyba tylko to da nam obraz w ktorym kierunku mozna
spodziewac sie zmian. Rynek akademiski ma eksplozje juz za soba - teraz
przychodzi pora na rynek komercyjny.

Tomasz Kosinski tomkos_at_infoservice.com.pl
InfoService S.A. http://www.infoservice.com.pl
80-336 Gdansk tel. +48(58)523911
Czyzewskiego 38 fax. +48(58)523121