Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Tomasz Kosinski (tomkos_at_infoservice.com.pl)
Data: Tue 07 May 1996 - 14:03:10 MET DST

Piotr Karocki wrote:

> wg mnie uzywa tylko CP1250... 852 traktuje jako wymarla
> Wedlug mnie powaznie uzywa jedynie Unicodu. 852
uzywa jako standardu dla plikow ASCII (samo to
jest zabawne) a wiec jakby ASCII-852
1250 jest uzywane w Win95 ale NT to tylko Unicod.
Swoja droga dopiero Unico rozwiaze ten wezel
gordyjski. Java tez jest Unicodowa. Zanim wiec
dopracujemy sie ogolnie rerspektowanego standardu
moze okazac sie, ze juz zacznie on byc wypierany
przez Unicod.
Aha jesze jedno Inicod to mie tylko M$ ale
wlasciwie wszyscy wazni producenci.