Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 04 May 1996 - 13:46:19 MET DST

Dnia 2 May 96 o godz. 10:54, Piotr Karocki napisal(a):

> dlaczego ma tak nie byc? powaznie, teraz nie chodzi mi o swieta wojne ale o konkrety.
> jedynym (wg mnie) konkurentem dla IIS jest Netscape Commerce Server (czy nowszy Enterprise).
> Serverow jest duzo, ale umozliwiajacych porzadna wspolprace np. z bazami danych - niewiele.
> a jedynie taki server ma szanse powaznych zastosowan.
> wiekszosc serverow w Polsce moze rownie dobrze zamienic server WWW na FTP i zmienic odwolania
> z http na file. nikt nie zauwazy roznicy.

Hmmm... Apache'owcy, co powiecie na takie dictum?
Zdaje sie, ze aktualnie wiekszosc chodzacych na swiecie serwerow to Apache...
A co do wspolpracy z bazami danych, to wiem tylko ze slyszenia wprawdzie, bo
tego nie probowalem (poki co mam serwer NCSA), ze znakomicie robi to PHP/FI -
taki modulik do Apache'a, pozwalajacy na generowanie stron w locie
(rozbudowane skrypty w tresci stron wykonywane *przez serwer*, generowanie
gifow na biezaco, wspolpraca wlasnie z bazami danych i mnostwo innych
bajerow...). Szukajcie serwerow z plikami .phtml - to sa wlasnie pliki
obslugiwane przez PHP/FI.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl