Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 29 Apr 1996 - 16:25:12 MET DST

On 29 Apr 1996, Jaroslaw Rafa pisal do Tomka Surmacza:

> Tomku, Twoje stanowisko jest w 300% sluszne, ale... my wszyscy jako
> uzytkownicy Internetu potrzebujemy rozwiazania NA TERAZ, a moze nawet "na
> wczoraj". [...]
  ---
  Potrzebujemy zrobic "polska prowizorke" (W tym przypadku za pomoca
  narzedzi znacznie bardziej zaawansowanych niz "sznurek i zapalka").

  Ja sie oczywiscie zgadzam, ze problem jest powazny (glownie z powodu M$
  Windows...) Ale jezeli firma robi takie _cos_ (na marginesie:
  swiezo kupiony komputer + Win95 + MS Works, wszystko w wersji polskiej;
  po zainstalowaniu MS Works, okazuje sie, ze korzystaj one z innego
  standardu polskich liter niz Win95 - na ekranie czysta abstrakcja. To co
  robimy: tworzymy prowizorke, zeby z tego ... korzystac, czy piszemy do
  firmy?

  Dyskutowany problem jest dokladnie tej samej klasy :-)

  Wojtek