Re: News

Autor: Andrzej Jagiellowicz (Andrzej.Jagiellowicz_at_man.szczecin.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 16:03:38 MET DST

Przemyslaw Basiak wrote:

> Czy ktos moze mi podac adres news serwera dostepnego dla Szczecina.
> Chodzi mi o zasoby swiatowe, nie tylko Polske.

Raczej nalezy spytac, ktory serwer newsow bylby dostepny
dla domeny inet.com.pl, a nie dla "Szczecina".

> Moglbym korzystac z news.man.szczecin.pl, ale jestem w
> domenie inet.com.pl i prawdopodobnie z tego wzgledu news.man pisze,
> ze nie mam prawa dostepu.

Serwer news.man.szczecin.pl moglby byc udostepniony dla domeny
inet.com.pl, ale nie jest to najlepszy pomysl, poniewaz
news.man.szczecin.pl jest wprawdzie geograficznie najblizszym serwerem
inet.com.pl, ale ruch w sieci zamykalby sie
Szczecin-Bydgoszcz-Warszawa-Szczecin. (my jestesmy podlaczeni do NASKu,
a inet do Telbanku)

> Domena inet.com.pl to komercyjna domena w Szczecinie.

Domena ta jest JEDNA z domen komercyjnych w Szczecinie .

--
Andrzej.Jagiellowicz_at_man.szczecin.pl
Academic Center of Computer Science, Szczecin, Poland