Re: O wyzszosci Wielkiej Nocy

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 16:14:40 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Wladyslaw Majewski (majewski_at_chop.swmed.edu) wrote:
: : A i jest tu profesor jeden, co pentiuma pro przynios, bo pono tani byl.
: : I widziol pan? Takie to to pecetkowate, a z linuxem jak sun
: Wszystko sie wywraca, ale linux czesciej (obserwacja praktyczna).
: Trudno zreszta miec o to pretensje - jest on pelen softu w wersjach
: beta czy nawet alfa - w zasadzie wszystko to dziala, ale jak mi sie np.
: fsck przedstawia jako v.0.5, to mi sie zimno robi...

Eeeeee... to tylko numerki. Taki jeden system przedstawial sie 2.1 i byl
zupelnie nieuzywalny, dopiero kolo 2.4 zaczyna sie nadawac. Ale Linus
nadgoni - bedzie 2.0 lada miesiac...

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec