Re: Pytanie do providerow i nie tylko!

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 20:05:38 MET DST

rolski_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl (Michal Rolski) wrote:

>Cz ktos moglby mi powiedziec gdzie moglbym uzyskac najtansze lacze
>dzierzawione do internetu we Wroclawiu.
>Chcialbym zalozyc wlasny serwer ftp ( w domu ) i w zwiazku
>z tym musze podlaczyc sie do sieci.

Jak nie ma providera to musisz najpierw sie dogadac
z najblizsza uczelnia, zeby ci dali mozliwosc podpiecia sie do jakiegos
portu routera. potem kombinujesz czy przez modemy da sie to przepchnac.
jak sie da, to dzierzawisz lacze od tpsa. wychodzi ono taniej od komutowanego
przy calodobowej pracy. a jak masz do siebie dwa/trzy telefony,
to sam mozesz zostac providerem :))))