Re: TPSA i Internet

Autor: Slawomir Witold Gorniak (toja_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 18:17:21 MET DST

Jarek Lis :

> Hubert 'huber' Janczak (janczak_at_alpha.sggw.waw.pl) wrote:
> : >Sprobuj zapuscic na Linuxie lub SCO XWindows i jeszcze jakos ludzko
> : >pracowac.
> :
> : jaki problem ???? mam 486dx2/66 24MB chodzi podXami jak burza
> : + kilka programikow do symulacji (dosyc morderczych) i to dziala.
> : Poza tym linux chodzi tez na Alphach Digitala a to juz jest sprzet
> : "troszeczke " :) szybszy od sunow .
>

> Ano wlasnie. Kolega uzywa programu IDL (obliczenia numeryczne, taki troche
> [...]

Hmm.. Jesli ktos chce, proponuje mala zabawe: sciagnac zrodla do glupiej
gry zwanej xkobo, nastepnie skompilowac pod Linuxem, FreeBSD i Solarisem.
Niestety, ale Linux sie zachowuje w tym momencie najgorzej - przy 8 MB
nie da sie na nim w to grac (na freebsd - bez problemow), a klopoty znikaja
dopiero przy wlozeniu 20 MB. (inne dane: 486 DX4 120). SUN 10 z 16 MB pamieci
dawal sobie rade przy tym bez _zadnego_ problemu, przy czym chodzilo jeszcze
pare innych programow, w tym Netscape.

                        S.